”Se on helppo vastaus”, sanoo Zarillo-ketjun yrittäjä toimitusjohtaja Jörg Widmann ja jatkaa; ”Zarillo on toimiva konsepti, jossa on kaikki valmiina. Uuden yrittäjän ei tarvitse välttämättä osata yrittäjyyttä, mutta johtaminen on tärkeä pointti. Zarillon liiketoiminta on kannattavaa ja myynti on kasvussa. Zarillo-ketju ei ottanut suurta notkahdusta koronasta, vaan kesti sen hyvin. Se kertoo, että konseptimme on todella vahva. Sitä paitsi ketju kasvaa koko ajan, olemme kasvaneet nopeassa tahdissa yhdestä neljään ravintolaan.
Uusi Zarillo-yrittäjä saa käyttöönsä kaikki tarvittavat työkalut kuten käsikirjan, valmiit toimittajasopimukset ja yhteistyökumppanit sekä kassajärjestelmät. Me tarjoamme uudelle yrittäjälle suhteellisen kevyen aloitusmaksun, sparraavan ja ohjaavan ketjutuen.
Yrittäjähenkisyys, energisyys, avoimuus ja tiimipeluri, näillä luonteenpiirteillä pärjää Zarillo-jengissä hyvin. Reseptiikkaakin saa yrittäjä kehitellä. Zarillon tex mex -annokset ovat maankuuluja, sillä Tampereelle tullaan syömään jopa Seinäjoelta asti. Rancho-burger on meidän kunkku, se onkin erittäin maukas burgeri ja minäkin valitsen sen listalta. Zarillon vallitseva teema on länkkäri, joka näkyy hyvin ravintoloissa, mutta identtisiä ravintolat eivät kuitenkaan ole. Tervetuloa meille Zarillo-yrittäjäksi kannustavaan länkkärimaailmaan”, sanoo Jörg Widmann.